20110812

SAHUR ITU ...

assalamualaikum . yeayyy ! da jumaat ! :P


sudah berhabuk da belog aku nie . biasa la kan . bulan puasa nie tahap kemalasan yang sangat dasat sehingga ia nya sukar untuk dibendung lagi . bukak belog nampak katil . bukak katil nampak belog . errr apakah ?


oo hari jumaat nie aku cuma nak bagi briefing saje kat u all pasal sahur . macam da terlambat jer kann . tapi biar la . suka hati aku la kan . belog aku bukan kau ! muahahhhaaa .. nasib kau la kan . 


ok ! apa itu sahur ? errr sahur itu ... err sahur itu .. sahur tue makan dengan banyak supaya kita dapat menahan perut dari lapar sehingga waktu berbuka . caittt ! gila kau ! itu kau la tue . sebab tue ko malas jer . 


Sahur dikenali sebagai Sehur , Sehri , Sahari , Sarghi , dan Suhoor dalam bahasa - bahasa lain . 
Sekian terima kasih . itu sahaja briefing aku untuk pagi jumaat nie . fuhh ! setelah perenggan yg keempat baru aku dapat lafazkan apa itu sahur .  hahaha . dushhhhh !


baibai !

No comments: