20110709

Nostalgia

Assalamualaikum dan salam satu malaysia .. (;

Selamat hari BERSIH sedunia .. sekian ! boleh ? haha ..

semalam aku belek2 album dolu2 .. oh gumbira rasa hati ini .. alangkah aku ader poket doraemon , aku nk jam patah balik ke zaman dulu .. zaman mane ko nk ? zaman denesor ? zaman hang tuah ? zamn batu belah batu betangkup ? atau zamaNI slam ? oh xda kene mengena ek ? ok fine ! tp aku nak sgt putar balik masa nie , nk sgt jd budak2 jer .. happy jer selalu .. bila da dewasa nie , byk btol masalah .. mslh dgn politik la , jiran sebelah la , mslh kuku la , rambut la .. apakah ?
tapi hidup kan .. biasa la .. takkan nk sume bahagia aman dan harmoni lagi menarik kau mmg da boomm kan .. xadventure la kan .. hidup nie kan mcm roda .. sekejap kita ader kat atas sekejap kita ader kat bawah .. ehh ! roda ader ke sekejap kiri sekejap kanan ? ada ! time stereng begegar . ok xda kene mengena langsung ! fine !
oo nie nak citer sket la kan time dulu2 aku cmne .. cecite cecite ..
dulu aku nie cengeng kott .. ngeee ! gedik manja aku nie mmg da terserlah time kecik lagi .. oo smp la skrg ! apahal ? da la ! mls nk ckp . tgk la sendiri gambar2 gedik comel aku nie .. oh ! sila menyampah skrg ! nk menyampah besok pon boleh ! suka hati ko la labu labi ! 

aku mmg ske syok sendiri nie ! :P

sbelum ngaji kene pose dlu .. opss ! bantal busuk terselit .. 

rombongan cik bedah !

kecik2 lagi da teleng kepala .. T__T

"sebutir nasi sama dengan setitik peluh petani" 

muka kerek gler ! :P

biar teleng kepala korang ! jahat x jahat x ? :P

najigha love . . . .  :P

comel ? comel ? baik mengaku cepat ! nie paksaan tau ! sape suh tgk blog aku !  padan muka ! haha 
baik kan die nie ? rasa nk bagi penampar kiss jer ! boleh ? xnak sudah ! ada aku kesah ! 

terima kasih mak abah sebab mendidik dan menjaga akak sampai sekarang . terima kasih atasa segala-galanya .. i love you ! :)


3 comments:

Oh Lady said...

my name is Najigha ghahim,cumel:)!terbelit lidah nk sebut kak...da besar cengeng x?hee....i looikee dis word :suka hati ko la labu labi...ahaha, choiii!luv!

Unknown said...

hahhaha .. da besar xleh la cengeng2 lg .. maluuu ! weeee ! :P haha thank you ! :D

Oh Lady said...

gud gurl :D