20110725

kami gila lensa

assalamualaikum .. (;


whoaa ! da dua hari tak update . busy .. xsempat .. huhuh .. mane tak nyee , hari sabtu , lepas amik ujian komputer terus pegi the gardens . member kita si farah dengan si fana kunun nak g interview kat i-setan tue sebagai pembantu jualan sementara . kan tgh sale skrg nie . so aku pun join la skali . aku nie da pening-pening lalat sebab dr pagi smp pukul 3lebih xmakan lagi . tahannnn ! tup tup da sampai situ and tanye la kat kakak tue and abang tue , dorang ckp " dik , kalo nak keje kat sini kene free hair . adik kene bukak kejap la tudung tue . sementara jer kannn . " ohemgeee ! xpela2 .. then kitorg pun pegi ke robinsons try tny la . kakak tue kate boleh . sejam 4 hengget setengah . kitorg bincang la dulu . baik keje kat nilai jer pun . kat HARI-HARI tue pun boleh . ckp " SELAMAT DATANGGGG " " TERIMA KASIHHHH .. SILA DATANG LAGIIIII " hihihii .. da abis kat situ , kitorg pegi jln tar semata-mata nak pegi pasar mlm tue jer .. sambil tue usha2 la shawl . oh ! tidak ada yg berkenan la .. xpela . next time . tapi sempat la jugak aku pegi wat inai kat tgn aku nie .. hiihih .. saje nk try .. keras tgn aku nk menahan dr terlanggar orang . last2 kene jugak kat batang idung aku nie . sepanjang jln kt pasar mlm aku dok tutup jer la hidung aku nie . naik lenguh tgn aku ! duhhhh ! dlm pukul 10 lebih la br sampai rumah . 


hari ahad plak , pagi2 lagi aku dan adik-adik aku wat photoshoot kat bilik sendiri . bilik sendiri ye adik-adikkkk .. pakai baju lelawa then tangkap dlm setengah jam , then tukar balik . itu memang keje kitorg bila weekend yeee .. opsss ! huuhuh .. layan la kejap yeee .. (;


da siap , harus la pose mcm nie yeee ..

pasal inai ditangan . nie dialog antara aku n abah aku ..
abah : " kak , bila buat inai tue ? "
aku : " semalam .. "
abah : " nape wat inai tue ? xelok la . brape ringgit wat ? "
aku : " alahhh .. kwn akak pun wat gak . saje jer .. 50 hengget bahhh .. "
abah : " ishhh kak , mahalnyeee ! ko nieee .. "
aku : sambil sengeh2 . " alahhh abah . abah la nie . suh akak wat kannn .. ganti balik duit akak . mahal tau nie . "
abah : " bila masa ? " da sengih2 ..
aku terus kasi abah tgk gambar2 hodoh2 kitorg sampai tergelak . 
dalam hati . fuhh ! legaaa ! seb bek xmarah .. hahaha .. wat lawak sket , wat muka ala2 gedik manja sket .. ok la .. hiihihih .. nasib baik ank kesayangannnn .. :PP

ok ! pose mcm nie tau sume . haku yang ketua nyee .. dorang ikut jer la .  sape xikut memang kene sekeh dgn aku .. hihihih ..
haku kan kakakkkkk .. :PP

ok ! lepas tue pose mcm nie pulak yeee .. :P

ok sudah ! diam ! 

oh ! itu saje gambar2 nye yeee .. yang kaki ke atas , kepala kat bwh , yang berguling2 .. biar la untuk simpanan peribadi . :PP
okbai !

4 comments:

Unknown said...

Comelnye nadz! Kaler tudung tu lawa! :D

Unknown said...

thanks ain .. ain pon comel gak .. tudung lame la ain .. :D

Oh Lady said...

bilik pong jadik..jum g pullman putrajaya pose kat sana plak! grr...

Unknown said...

haha .. no hal ! :D